Menghadiri Majlis Sambutan Dan Majlis Kesyukuran Setelah Selamat Kembali Dari Misi Kemanusiaan Penghantaran Bantuan Ke Gaza.

Tarikh: 8 Jun 2010 SELASA
Masa: 08:30 Malam
Tempat: Di Rumah Rehat Cempakasari, Parit
.

Ketibaan YB Disambut Dengan Meriah Oleh Masyarakat Di Parlimen Parit.

YB Sedang Bersalaman Dengan Masyarakat Parlimen Parit Yang Menyambut Ketibaan YB Ke Majlis Sambutan Dan Majlis Kesyukuran Setelah Selamat Kembali Dari Misi Kemanusiaan Penghantaran Bantuan Ke Gaza.

Antara Yang Hadir Pada Majlis Sambutan Dan Majlis Kesyukuran Setelah Selamat Kembali Dari Misi Kemanusiaan Penghantaran Bantuan Ke Gaza.

YB Bersama Hadirin Sedang Mengaminkan Bacaan Doa Selamat Yang Dibacakan Oleh Imam Masjid Padang Kangar, Parit.

YB Dato' Hj. Mohd Zaim Bin Hj Abu Hassan (ADUN Belanja Merangkap Ketua UMNO Bhg Parit) Sedang Menyampaikan Ucapan Pada Majlis Tersebut.

YB Dato' Hj. Mohd Zaim Bin Hj Abu Hassan (ADUN Belanja Merangkap Ketua UMNO Bhg Parit) Sedang Menyarungkan Tengkolok Dan Kain Selempang Sebagai Simbolik 'Wira Bangsa Negara' Kepada YB Drs. Mohd Nizar Bin Haji Zakaria (Ahli Parlimen Parit).

YB Sedang Bersalaman Dengan YB Dato' Hj. Mohd Zaim Bin Hj Abu Hassan (ADUN Belanja Merangkap Ketua UMNO Bhg Parit).

YB Sedang Menyampaikan Ucapan Pada Majlis Tersebut.

Suasana Hadirin Yang Hadir Pada Majlis Sambutan Dan Majlis Kesyukuran Setelah Selamat Kembali Dari Misi Kemanusiaan Penghantaran Bantuan Ke Gaza.

Hadirin Sedang Mendengar Ucapan Yang Disampaikan Oleh YB Drs. Mohd Nizar Bin Haji Zakaria.

YB Bersama Tuan Hj. Mokhtar Bin Mat Dris (PPD Perak Tengah), Yang Berbahagia Dato' Che Ri Md Daud (Mantan DUN Bota), Yang Berhormat Dato' Nasaruddin Bin Hashim (ADUN Bota) Dan Yang Berhormat Dato' Hj. Mohd Zaim Bin Hj Abu Hassan (ADUN Belanja Merangkap Ketua UMNO Bhg Parit).

No comments: