Memberikan Ceramah Umum Perdana Selamatkan Palestine Dan Kekejaman Rejim Zionis Israel Bertempat Di Dewan Orang Ramai Kampung Bakar Bata, Beruas.

Tarikh: 25 Jun 2010 JUMAAT
Masa: 09:00 Malam.
Tempat: Dewan Orang Ramai Kampung Bakar Bata, Beruas.

Kain Rentang Ceramah Umum Perdana Selamatkan Palestine Yang Di Pasang Di Dewan Orang Ramai Kg. Bakar Bata, Beruas.

Ketibaan YB Drs. Mohd Nizar Bin Haji Zakaria Disambut Mesra Oleh Masyarakat Kg. Bakar Bata, Beruas.

YB Sedang Bersalaman Dan Beramah Mesra Bersama Masyarakat Kg. Bakar Bata, Beruas Pada Majlis Tersebut. Ketibaan YB Turut Di Sambut Mesra Oleh Sdr. Azman Noh (Naib Ketua UMNO Bahagian Beruas).

Suasana Hadirin Yang Turut Hadir Pada Majlis Ceramah Umum Perdana Selamatkan Palestine Dan Kekejaman Rejim Zionis Israel Di Dewan Orang Ramai Kampung Bakar Bata, Beruas.

YB Drs. Mohd Nizar Bin Haji Zakaria (Ahli Parlimen Parit) Bersama YB Dato' Haji Abdul Manaf Hashim (Ketua UMNO Bahagian Beruas) Dan Hadirin Yang Hadir Pada Majlis Tersebut.

YB Bersama Masyarakat Kg. Bakar Bata, Beruas Yang Turut Hadir Pada Ceramah Umum Perdana Selamatkan Palestine Dan Kekejaman Rejim Zionis Israel Yang Bertempat Di Dewan Orang Ramai Kampung Bakar Bata, Beruas.

YB Sedang Menyampaikan Ceramah Umum Perdana Selamatkan Palestine Dan Kekejaman Rejim Zionis Israel Di Dewan Orang Ramai Kampung Bakar Bata, Beruas.

Ada Sesuatu Yang Sedang Dibincangkan.

Acara Mengutip Derma Bagi Mengisi Tabung Selamatkan Palestine.

YB Sedang Menerima Cenderahati Yang Disampaikan Oleh YB Dato' Haji Abdul Manaf Hashim (Ketua UMNO Bahagian Beruas).

Acara Membakar Bendera Israel.

YB Bersama YB Dato' Haji Abdul Manaf Hashim (Ketua UMNO Bahagian Beruas), Sdr. Azman Noh (Naib Ketua UMNO Bahagian Beruas) Dan Hadirin Sedang Membakar Bendera Israel.

YB Bergambar Kenangan Pada Majlis Ceramah Umum Perdana Selamatkan Palestine Dan Kekejaman Rejim Zionis Israel Di Dewan Orang Ramai Kampung Bakar Bata, Beruas.

No comments: