Menghadiri Majlis Perasmian Gotong-Royong&Sukaneka Anjuran Persatuan Belia India Parit Bersama Pejabat Belia&Sukan Daerah Perak Tengah Di Sadang Camp.

Tarikh: 25 April 2010 AHAD
Masa: 02:30 Petang.
Tempat: Sadang Camp.



YB Duduk Bersama Encik Ramakuty, Encik Zawawi (Pegawai Belia Dan Sukan Daerah Perak Tengah) Dan Encik Ramu Serta Tetamu Yang Hadir.

YB Sedang Menyampaikan Taklimat Seterusnya Merasmikan Majlis Perasmian Gotong-Royong Dan Sukaneka Anjuran Persatuan Belia India Parit Bersama Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Perak Tengah Di Sadang Camp.

Dari Kanan, Encik Zawawi (Pegawai Belia Dan Sukan Daerah Perak Tengah), YB Drs. Mohd Nizar Haji Zakaria (Ahli Parlimen Parit), Encik M.Nagaraja (Pengerusi Persatuan Belia) Dan Encik Ramakuty Sedang Bersiap Sedia Untuk Menanam Pokok Sebagai Simbolik Tanda Perasmian Majlis Gotong-Royong Dan Sukaneka Anjuran Persatuan Belia India Parit Bersama Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Perak Tengah.

Bersama-sama Masyarakat Bergotong-royong Pada Majlis Gotong-Royong Dan Sukaneka Anjuran Persatuan Belia India Parit Bersama Pejabat Belia Dan Sukan Daerah Perak Tengah Di Sadang Camp.

YB Sedang Menanam Pokok Sambil Diperhatikan Oleh Encik M.Nagaraja (Pengerusi Persatuan Belia) Dan Hadirin Yang Hadir.

No comments: